Vanliga frågor

Här svarar vi på de vanligaste frågorna

Behöver jag betala för min bokade tid även fast jag avbokat eller bokat om tiden själv senare?

Svar: Ja. När du lägger en order hos oss så godkänner du även våra villkor. Betalningen sker till vårt Swish-nummer: 1235304746 eller via Bankgiro: 173-5315, uppge namn och ditt bokningsnummer som referens.

Krävs det förbetalning för att använda er tjänst för bokning av tid för pass eller nationellt id-kort?

Svar: Nej. Du betalar alltid EFTER du har fått din bokade tid, detta för att du ska bli 100% nöjd.

Kan man boka både pass och nationellt id-kort?

Svar: Ja. I formuläret så väljer du vilken resehandling du vill boka tiden för.

Hur lång tid tar det att få en tid?

Svar: Vårt system startar igång sökningen direkt när ni fyllt i formuläret. Normalt får man en tid inom några timmar. Ibland bara inom några minuter!

Kan jag välja var någonstans jag ansöker om mitt pass?

Svar: Ja. I bokningsformuläret på sidan (Boka nu) så väljer du inom vilket län du vill ansöka bokningen till.

Hur och var betalar jag?

Svar: Du betalar till vårt Swish-konto eller via Bankgiro efter du fått en ny tid för pass eller nationellt id-kort.

Kan man välja fler län att hitta en ny passtid i?

Svar: Nej tyvärr inte. Du kan endast välja ett län eller en specifik passexpedition att boka din passtid i.

Vad kostar det att boka?

Svar: Bokning av en ny tid för pass eller nationellt id-kort kostar 149 kr för en person och 199 kr för 2-8 personer.

Samarbetar ni med polisen?

Svar: Nej. Vi samarbetar inte med Polisen, utan vi hjälper er att hitta en snabbare tid hos Polisens bokningstjänst av tider till pass och nationellt id-kort.

Jag har inget bokningsnummer!

Svar: Det gör inget! Fyll i era uppgifter i formuläret på bokningssidan (Boka nu) och välja ny bokning så ordnar vi en tid till er enligt era önskemål.

Kan jag få en tid redan imorgon?

Svar: Ja. Du kan få en tid redan imorgon. Vårt system startar igång sökningen direkt när ni fyllt i formuläret.